Vergaderzaal
Vergaderzaal in charmant hotel in Sluis
De vergaderzaal biedt plaats aan maximum 20 personen en is geschikt voor allerlei soorten bijeenkomsten. Of je nu een vergadering, workshop, incentive of teambuilding plant, deze vergaderzaal biedt alles wat je nodig hebt voor een geslaagd (business)evenement.
De zaal is uitgerust met verschillende faciliteiten om het je zo comfortabel mogelijk te maken. Het grote tv-scherm in de zaal is perfect om aan te sluiten op je laptop, zodat er een presentatie of ander visueel materiaal gedeeld kan worden met de andere aanwezigen.
Er is ook wifi en er zijn voldoende elektriciteitspunten om alle apparaten van stroom te voorzien. Daarnaast bieden we koffie en thee aan, die bij mooi weer op het terras kunnen geschonken worden. Liever een aperitief na de meeting? Ook dit kan op het privatieve terras aan de vergaderzaal.
Deze zaal is niet alleen functioneel, maar ook mooi en handig ingericht. Er is voldoende ruimte om comfortabel te zitten en te werken binnen een stijlvolle en uitnodigende setting. Als je op zoek bent naar een ruimte waar je efficiënt kunt werken en tegelijkertijd kunt genieten van een aangename omgeving, dan is deze vergaderzaal een goede keuze!
Lunchen, dineren of overnachten in Sluis
Vergader je met een grote groep en wil je de vergadering uitbreiden met ontbijt, lunch of diner? We verwelkomen je graag in onze brasserie en bieden hiervoor verschillende arrangementen aan. Contacteer ons vrijblijvend voor meer informatie omtrent onze formules. Ook overnachten in ons Boutique Hotel te Sluis behoort uiteraard tot de mogelijkheden.
Faciliteiten
WiFi
Tv-scherm
20 personen
Water, Koffie & Thee
Onze arrangementen
U-vorm: max. 12P – Theater: 20P
arrangement
‘4 hours’
Wilt u een paar uur ongestoord vergaderen en of brainstormen?
Maak dan gebruik van ons 4-uurs arrangement tijdens een dagdeel naar keuze.
Dagdelen: 9h tot 13h of 13u30 tot 17u30
DEZE ZAKEN ZIJN INBEGREPEN IN DIT ARRANGEMENT:
- Huur van de zaal tijdens het gekozen dagdeel
- Opstelling van de tafels naar keuze
- Schrijfwaren (notaboek, balpen & 2 flipcharts met papier)
- Onbeperkt gebruik van draadloos internet WiFi
- Draadloos presenteren
- Klimaatbeheersing
- Groot LCD scherm
- Gratis parkeren naast het gebouw
- Water, koffie & thee (onbeperkt)
- Koffiebreak: viennoiserie/taartje
U-vorm: max. 12P – Theater: 20P
arrangement
‘8 hours & lunch’
Op zoek naar een combinatie van culinair genieten en vergaderen in een sfeervolle omgeving en ambiance? Bij ons bent u daarvoor aan het juiste adres! Wij verzorgen tijdens uw vergadering een heerlijke lunch met kraakverse producten.
Dagdelen: 9h tot 17h
DEZE ZAKEN ZIJN INBEGREPEN IN DIT ARRANGEMENT:
- huur van de zaal tot 17h
- Opstelling van de tafels naar keuze
- Schrijfwaren (notaboek, balpen & 2 flipcharts met papier)
- Onbeperkt gebruik van draadloos internet WiFi
- Draadloos presenteren
- Klimaatbeheersing
- Groot LCD scherm
- Gratis parkeren naast het gebouw
- Water, koffie & thee (onbeperkt)
- Koffiebreak: viennoiserie/taartje
- Lichte 2 gangen lunch
U-vorm: max. 12P – Theater: 20P
arrangement
‘8 hours – lunch & diner’
Op zoek naar een combinatie van culinair genieten en vergaderen in een sfeervolle omgeving en ambiance? Bij ons bent u daarvoor aan het juiste adres! Wij verzorgen tijdens uw vergadering een heerlijke lunch met kraakverse producten.
Dagdelen: 9h tot 17h
DEZE ZAKEN ZIJN INBEGREPEN IN DIT ARRANGEMENT:
-
huur van de zaal tot 17h
-
Opstelling van de tafels naar keuze
-
Schrijfwaren (notaboek, balpen & 2 flipcharts met papier)
-
Onbeperkt gebruik van draadloos internet WiFi
-
Draadloos presenteren
-
Klimaatbeheersing
-
Groot LCD scherm
-
Gratis parkeren naast het gebouw
-
Water, koffie & thee (onbeperkt)
-
Koffiebreak: viennoiserie/taartje
-
Lichte 2 gangen lunch
-
Apéro break: wijn, bier, frisdrank & tapas
-
Diner 3 gangen ‘menu Germaine’
max. 9p
(9 kamers beschikbaar – meer personen bespreekbaar met logement op een externe locatie in Sluis.)
arrangement
’24 hours’
Succesvol vergaderen begint met een creatieve kijk op de te behandelen onderwerpen. Ons 24-uursarrangement geeft u de rust en ruimte om ongedwongen uw vergadersessie te houden en veilig te starten of af te sluiten rond een gastronomische tafel. Wij ontzorgen u in alles waardoor u zich kan concentreren op wat voor uw bedrijf en uw mensen belangrijk is!
Dagdelen: 9h tot 23h
DEZE ZAKEN ZIJN INBEGREPEN IN DIT ARRANGEMENT:
- 1 dag huur van de zaal van 9h tot 23h (dag van aankomst of vertrek te preciseren)
- Opstelling van de tafels naar keuze
- Schrijfwaren (notaboek, balpen & 2 flipcharts met papier)
- Onbeperkt gebruik van draadloos internet WiFi
- Draadloos presenteren
- Klimaatbeheersing
- Groot LCD scherm
- Gratis parkeren naast het gebouw
- Water, koffie & thee (onbeperkt)
- Koffiebreak: viennoiserie/taartje
- Lichte 2 gangen lunch
- Apéro-break: wijn, bier, frisdrank & tapas
- Diner 3 gangen ‘menu Germaine’
- Overnachting in het Boutique Hotel De Lindenhoeve
- Ontbijt op de 2de dag
max. 9p
(9 kamers beschikbaar – meer personen bespreekbaar met logement op een externe locatie in Sluis.)
arrangement
’48 hours’
Ons twee-daags arrangement is een volledig verzorgd vergaderarrangement waarbij u onze vergaderruimte twee dagen kan gebruiken. Bovendien geniet u van een uitstekende lunch en diner en bij het ontwaken van een kraakvers uitgebreid ontbijt. U kan ook volop genieten van de prachtige en rustige omgeving die Sluis te bieden heeft.
Dagdelen: dag 1: 9h tot 23h / dag 2: 9h-20h
DEZE ZAKEN ZIJN INBEGREPEN IN DIT ARRANGEMENT:
- 2 dagen huur van de zaal
- Dag 1: 9h tot 23h
- Dag 2: 9h tot 20h
- Opstelling van de tafels naar keuze
- Schrijfwaren (notaboek, balpen & 2 flipcharts met papier)
- Onbeperkt gebruik van draadloos internet WiFi
- Draadloos presenteren
- Klimaatbeheersing
- Groot LCD scherm
- Gratis parkeren naast het gebouw (beide dagen)
- Water, koffie & thee (onbeperkt & beide dagen)
- Koffiebreak: viennoiserie/taartje (beide dagen)
- Lichte 2 gangen lunch (beide dagen)
- Apéro-break: wijn, bier, frisdrank & tapas
- Diner 3 gangen ‘menu Germaine’
- Overnachting in het Boutique Hotel De Lindenhoeve
- Ontbijt op de 2de dag